blog

blog

pondelok 29. augusta 2022

BISKUPICKÉ LUHY IV

Ešte bola tma. Rozložil som sa a pripravil sa na čakanie. Pár sekúnd po tom sa ozvali dve bomby. Tak sme ako deti volali skákanie do vody s cieľom vyšplechnúť čo najviac vody. V mieste, kde ležal na brehu obrovský topoľ plávali dva mladé jelene. Nevidel som to ale myslím, že nemohli vojsť do vody obvyklým tichým spôsobom. Preto topoľ preskočili a dopadli do vody na pupkáča. Svetla bolo málo. Nebol som si istý výsledkom. Keď vybehli na druhý breh, pozrel som displej. Odľahlo mi. S obrovským šumom ale všetky fotky sú použiteľné. O polhodinu neskôr v lese zaprašťali lámané konáre. Prichystal som sa. Prakticky na tom istom mieste vošla do vody diviačia mama a štyri malé prasiatka. Pravdepodobne sa im podarilo topoľ podliezť. Celé to trvalo len pár sekúnd. Po rozvidnení to už bola klasika. Promenáda rybárikov a bobrov. Vtáky lovili drobné rybky a hlodavce rozoberali do vody padlé stromy. Potom dlho nič a nakoniec to prišlo. Popri protiľahlom brehu plávala Vydra riečna. Dávala si na čas. Nakoniec som sa dočkal. O tom však až v nasledujúcom článku.





























Potvrdené !!!! V tomto ramene vydra žije.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára