blog

blog

pondelok 16. júna 2014

AKO SOM ŠIEL NA DUDKA

Sú dni, keď idem na fotenie na náhodu bez známeho cieľa a sú dni, keď sa rozhodnem fotografovať dopredu určený druh. Tomuto cieľu potom prispôsobujem výber lokality, taktiku a fototechniku. Takto to bolo aj dnes. Vybral som sa na Dudka chochlatého a Vlhu hájovú. Šiel som do údolia pod Sandbergom. Mnoho krát v minulosti pri fotení včelárikov som tu bol svedkom aktivity týchto dvoch druhov. Po hodine márneho čakania som začal špekulovať, že pôjdem vyššie a urobím zopár obrázkov kolónie včelárikov a vtom sa objavil. Dudok poletoval z miesta na miesto po pieskovej stene a hľadal niečo "pod zub". Predstavujem si pri fotení aj lepšiu spoluprácu ale nakoniec som sa pobavil a s obrázkami som spokojný.
 


 
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára