blog

blog

utorok 24. júna 2014

DOBRÝ DEŇ

Keď sa darí, tak sa darí. Hneď po príchode do krytu som na jabloni oproti videl ďatla. Dúfal som, že by to mohol byť ďateľ hnedkavý a tak som nasadil hlas tohoto druhu s cieľom prilákať ho bližšie. Ignoroval ma. Asi preto , že to bol Ďateľ veľký. Na moje prekvapenie sa však zrazu na konár posadil samček Ďatla malého. Druh, ktorý som síce už mal v portfóliu ale nikdy tak blízko.

 
Potom to už išlo ako po masle. Jeden exemplár za druhým. Žlna sivá na smreku v susedovej záhrade, Žltochvost domový, neuspešný útok Sokola myšiara na kŕdeľ vrabcov po ktorom si frustrovane sadol na vrcholec duba, prvý Kolibkárik čipčavý tento rok, Drozd plavý, Škorec lesklý a nakoniec Žltochvost hôrny.





 
 
 
  
Susedovi prišli na stavbu ukrajinskí robotníci a tak som vyrazil do lesa, kde sa podarili ešte Tesár čierny, Králiček ohnivohlavý a Muchárik červenohrdlý.
 
 


 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára