blog

blog

pondelok 27. októbra 2014

DAKTARI

Pamätáte si na tento americký seriál z prostredia afrického safari? Okrem iných hrdinov tam vystupoval škuľavý lev Clarence. V čase vysielania som nemohol chýbať pred obrazovkou. Veterinári tam používali čiernobielo zebrovano maľovaný  jeep.  Vlastniť raz takéto auto bol jeden z mojich detských snov .
 
Dnes už na to síce mám peniaze  ale viem, že by som vyzeral ako blbec, keby som po Bratislave jazdil v aute s takýmto dizajnom. Musel som improvizovať a splniť si tento sen v kompromisnej podobe. Tu je. Veď sny si treba plniť. Aj keď len v záhrade.
 
Ako vidíte, vozidlo je moderné, krásne a pri tom univerzálne, do prírody aj do mesta, má maximálny dojazd, minimálnu spotrebu a perfektné jazdné vlastnosti.


 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára