blog

blog

piatok 28. apríla 2017

LESMI MALÝCH KARPÁT V

Sneh sa rýchlo roztopil. Všetko v lese už vyzerá tak ako má. Na všetkých úrovniach lesa je plno zelene. Bude pomaly nemožné priblížiť sa k zveri. Hotový špenát. Všade kam sa človek pozrie. Neprestal som však obchádzať známe miesta. Zver sa tam ešte niekoľko dní zdržiavala. Oproti zime však zmenili chovanie a na bežných miestach sa zdržujú v iných úsekoch dňa alebo noci. 
 Srnčia zver sa pokojne popásala alebo polihovala a prežúvala. Bola však ostražitejšia. Už ma nepúšťala k sebe tak blízko ako v zime.


 V korunách sa tento krát promenádovali vrany a veveričky.



Našiel som brloh. Podľa množstva vyhrabanej zeminy sa jedná o brloh jazveca. Podľa smradu ide o brloh líšky. 
 Nasadil som fotopascu a tak sa ukáže kto je tam nájomníkom.

 Nad hlavou ako vždy krúžil myšiak.




Chudobné zimné utlačené malinčie vystriedala vysoká divočina, kde by sa mohol schovať aj dospelý človek. Obchádzal som ju zo všetkých strán. Nechcel som ísť dnu. Očakával som diviaky. Keď som preťal smer vetra, vybehli. Stačil im jeden pohľad, jeden nádych a už išli. Premiestnili sa ale len do susedného húštia. Na moje počudovanie jeden diviak zostal. Pokojne prehrabával napadané lístie. Hľadal niečo pod zub. Vôbec si ma nevšímal. Urobil som zopár snímkov a pokračoval domov.









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára