blog

blog

pondelok 15. októbra 2018

Z AUTA III

Bol krásny slnečný deň. Šoféroval som a kochal sa okolitou prírodou. Všimol som si líštičku zhruba 15 metrov od cesty. Zastavil som. Vytiahol som Canon a urobil zopár obrázkov z diaľky. Potom som zaradil spiatočku. Nedúfal som, že zostane na mieste ale prekvapila ma. Ležala ďalej na tom istom mieste. Keď som otváral dvere na aute, bol som presvedčený, že mi nedá šancu na ďalšie fotografie. Moja drzosť ju síce zdvihla na štyri ale len preto aby sa prevrátila na druhý bok. Ľahla si dokonca chrbtom ku mne. Sem tam sa síce po mne obzrela ale zjavne mi nevenovala plnú pozornosť. Keď som to chcel ukončiť, tak som sa k nej ešte o pár krokov priblížil. Chcel som sa presvedčiť či nie je zranená. To už som ju asi zaujal. Zdvihla sa a odbehla na okraj lesa. Dúfam, že jej správanie nebolo spôsobené nejakou chorobou a že je výsledkom absencie zlých skúseností s človekom.













Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára