blog

blog

pondelok 2. septembra 2019

DUDÍN - DLHÁ LÚKA

Po roku sme sa znovu rozhodli stráviť v Dudíne s nádejou, že nebudú tropické dni a noci a že Rudo sa ma nepokúsi zožrať. Podobne ako minulý rok. Rudo je jeleň. Viac som o tom písal v auguste 2018 v článku Jazierko v Dudíne. Tentokrát to vyšlo lepšie. Teploty pod tridsať, podvečerné búrky a ranné hmly, t.j. tri dni plné zveri. Obora má 500 ha ale my sme opakovane prechádzali sotva štvrtinu z nej. Chcel som viac fotiek zvierat z vŕbového háju v zarastenom močiari. Musel som k nemu prechádzať dvomi lúkami. Jedným z nich je tzv. dlhá lúka. Je úzka, nízko položená, tienená pred poludňajším slnkom a preteká ňou potok. Tráva na nej je svieža zelená a rána sú na nej hmlisté. Druhá je tzv. malá lúka. Nachádza sa na svahu a nepokosené steblá trávy na nej sú úplne vysušené. Ako keby ani tieto dve miesta neboli od seba len sotva sto metrov. Ja ju nazvem v ďalšom článku Suchá lúka.

 Jeleň hôrny 


 Muflón lesný







 Biele matky a ich škvrnité deti.



 Daniel škvrnitý

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára