blog

blog

pondelok 9. marca 2020

VYDRA RIEČNA III

Sediac na brehu som si všimol pohyb v búrlivých perejách Sanu. Okamžite boli jasné dve veci. Boli to dve vydry a vzďaľovali sa hore prúdom. Voda bola privysoká a na hladine neboli žiadne kamene, kde by sa zastavili. Urobil som zopár snímkov a rozhodol sa ísť za nimi. Skákali vo vlnách ako delfíny. Prešiel som asi sto metrov a vydry zašli k brehu ale ani tam sa nezastavili. Stále pokračovali vo svojom smere. V celom tom zmätku som si stihol všimnúť, že moju snahu pozoruje Rybárik riečny. Prebiehal som okolo neho. Bol sotva tri metre od pozície, kde som sa krčil v snahe nafotiť vydry. Dal som mu zopár sekúnd, keď sa tak núkal a ďalej sa venoval vydrám. Neustále smerovali hore prúdom. Nestíhal som im. Breh bol čiastočne zarastený a čiastočne pod vodou. Nedalo sa dostatočne rýchlo napredovať. Nakoniec sa mi stratili vo vlnách.

Vydra riečna






Rybárik riečny



 









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára