blog

blog

sobota 27. júna 2020

SRNČATÁ

To mám za to, že som ani nie pred dvomi týždňami v článku Z AUTA IV  frflal prečo sa mne nemôže prihodiť niečo, pri čom by som odfotil niečo vzácne bezpracne. Bez námahy. Len tak. Karma je zadarmo. Po správnosti som mal byť potrestaný tým, že by mi pred objektív neprišlo celý mesiac vôbec nič. Alebo aj celý rok. Stal sa opak. Bol som "potrestaný" tým, že mi hneď obratom pred autom tancovali bodkované dvojičky. V plnej miere som vinný. Priznávam, že aj mne sa môže prihodiť, že získam fotky bezpracne. Očividne sa mi to stáva príliš často. Srnčatá boli v pohode. Mama srna vbehla do krovia. Mladé hlúpučke ešte nevedeli, že človek je zlo a mali by utekať za ňou. Aby toho nebolo málo, tak mi k tomu príroda pribalila ešte aj neuveriteľné množstvo svetla. Zostane záhadou ako príroda vedela, že aj na nedostatok svetla som nejeden krát nahlas frflal. 


















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára