blog

blog

pondelok 8. júna 2020

Z AUTA IV - PRVÝ MEDVEĎ

Vo chvíľach niekoľko hodinového márneho čakania si neraz hovorím: Prečo sa mne nemôže podariť odfotiť niečo len tak. Hneď. Teraz. Bezpracne. Prečo sa tie zvery nedohodnú a jedno nepošlú. Uvedomujem si, že je to len taký prejav frustrácie, keď sa nedarí. Na druhej strane keď mi zver skáče pod kolesá pri jazde lesom, len nekriticky pochvaľujem sám seba. Ako keby to bola len moja zásluha. Aj na obrázkoch dolu sú takéto bezpracné výjavy. Srnčia zver alebo bocian popri ceste je bežná záležitosť. Jeleň v našich končinách je už za odmenu. Môj prvý medveď odfotený z auta je už ale aj pre mňa zážitok. Sotva dvojročný asi čerstvo odstavený macko mi prebehol popred auto. Vošiel do lesa a ani nepobehol. Dal mi zopár minút a stratil sa mi v mladej bučine.
 Bocian biely

Pŕhlaviar červenkastý
 Srna lesná





 Mladý Jeleň hôrny


 Mladý Medveď hnedý










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára