blog

blog

streda 4. novembra 2020

SODOMA GOMORA

V literatúre a na internete je už bežne popisovaný a zobrazovaný medzi druhový sex. Aj ja sám som už v minulosti písal o tomto jave. Homosexuálny vzťah a sex som však videl iba u domestikovaných býkov v ohrade v Maďarsku a písal som o ňom v článku: Ako vo väzení. Teraz to prišlo bez varovania. Fotografujeme na prvý pohľad bežný súboj dvoch mladých bielych jeleňov. Ako to už býva, súboj sa skončil víťazstvom jedného z nich. Porazený sa mal z bojiska vzdialiť. Pokojne alebo útekom. Potiaľto by to bolo v poriadku. Po tomto súboji sa dialo ale niečo úplne iné. Víťaz si išiel pre výhru. Nie k laniam v okolí. Tie boli zadané. Prikráčal odzadu k tomu, čo prehral a pekne mu to zozadu urobil. Nie tak ako to robí hetero jeleň. Jedným skokom. V tomto prípade to netrvalo jednu sekundu. Neveril som vlastným očiam. Víťaz zasunul a celú minútu sa tam triasol. Ten dolu si to tiež očividne užíval. Pod náporom prirážania sa nám pekne natočil aby sme mali lepší výhľad. Nemal v sebe žiadny stud. No proste hnus. Hotová Sodoma Gomora Cecilko.


















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára