blog

blog

štvrtok 15. októbra 2020

WATAHA III

Mám rád tie chvíle, keď mi príroda daruje zážitok, ktorý malo možnosť vidieť len zopár fotografov tohoto kontinentu. Pre mňa je to niečo ako medaila z olympiády. Koľko ľudí má možnosť takéto niečo vidieť a ja to vídavam dokonca opakovane. Toto bolo moje piate pozorovanie kompaktnej vlčej svorky za dva a pol roka. Ľudia pracujúci v lese pritom za celý život nikdy nevideli vlka. Mať možnosť pozorovať vlčiu svorku dlhšie ako pri nejakom náhodnom prebehnutí, je malý zázrak. Zdržali sa pol hodinu. Boli stále v pohybe. Dotýkali sa. Neustále si preukazovali náklonnosť. Pracovali plece pri plece. Kryli si chrbát. Ak bolo treba, okamžite sa vrhli do súboja. S medveďom. Silným protivníkom aj pre svorku. Jediný úder labou môže skončiť fatálne. O tom však až v druhom článku.




























Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára