blog

blog

pondelok 19. októbra 2020

ZVEDAVOSŤ

Na lúke pred krytom sa žiadne kamene nenachádzajú. Ani voľne pohodené zhody. Blížil sa môj posledný septembrový podvečer v Bieszczadoch a všetci ostatní fotografi už odišli domov. Karty som plné a bol príhodný čas sa trochu pohrať. Naranžalovali sme pred kryt dva ploché kamene z potoka a zhody z jeleňa. Kamene boli nachystané pre medveďa a zhody pre vlka. Pod kameňmi a v blízkosti zhodov bolo samozrejme niečo dobré pod zub. Chcel som len vyprovokovať zvedavosť zvierat a ukojiť tú svoju. Chcel som vedieť ako budú medvede a vlky na novinky reagovať. Vlky neprišli. Zato medvede ma uspokojili dostatočne. Venovali sa aj kameňom a aj zhodom. Vzniklo pritom zopár aranžovaných fotografií. 

Ako prvý prišiel mladý medveď, ktorý si to deň pred tým rozdal so svorkou vlkov.








Potom dve medvieďatá s mamou, ktoré chodili pred kryt od jari až do jesene.














Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára