blog

blog

streda 27. januára 2021

KONEČNE SNEH

Päť centimetrov prvého snehu v Bratislave napadali na Tri Krále. Na deň voľna. Ako naschvál. Hneď ráno som sa vybral do Malých Karpát. Nemal som to robiť. Na lesnom chodníku každé tri metre postupovala do kopca jedna rodina so sánkami. Užiť si prvý sneh očividne nenapadlo iba mňa. Vzdal som to. Z hrôzou v očiach som utiekol dole. Už večer prišlo oteplenie a do rána bolo deväť stupňov. Snehová pokrývka sa roztopila. Hlavne na južných svahoch. Len na severných zostali jej zvyšky. Aspoň, že to odradilo ľudí a do lesa neprišli. Na druhý deň som srnčiu zver našiel tam, kde vždy. Dobre, že sa nepoplašili od toľkého davu.

Takto nejako vyzerá tuhá poldňová bratislavská zima ...

... a takto nejako jej zvyšok















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára