blog

blog

piatok 15. januára 2021

PUTOVANIE S PÁNSKYM KLUBOM

V článku o baranoch v tlačenici som spomenul, že mimo hlavného diania sa pohybovala črieda Danielov škvrnitých. Bola to skupina prevažne lopatových samcov. Taký pánsky klub. Zvieratá sa nenechali rozhodiť pobehovaním laní po pasienkoch. Keď sa dopásli, pomalým krokom sa premiestňovali na veľké oziminové pole. Mal som možnosť sprevádzať ich. Priamo z auta som mohol fotografovať ako prechádzajú cez viaceré remízky a stromoradia z jedného pasienku na druhý. V húští sa vždy zdržali. Popozerali či tam ešte očumujem a potom sa rozhodli pokračovať. Bol som dostatočne ďaleko. Keď som odbočil na poľnú cestu a hrozilo, že ich prekrižujem, tak neváhali a prebehli mi popred motor. Potom už len popreskakovali cez potok a boli na poli. 





























Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára