blog

blog

sobota 1. októbra 2022

BISKUPICKÉ LUHY XXVII

Fotografoval som už desiatky veveričiek ale ani jedna z nich nebola tak rýchla ako táto. Bežne si stromový hlodavec po nejakej dobe šplhania po stromoch či konároch sadne a pozerá na človeka dolu. Niekedy sa schováva, inokedy nie. Táto turbo veverička ma iritovala už mesiac. Bola výnimočne pekne sfarbená. Tmavo ryšavá, bledé bruško a s čiernym chvostom. Behala vždy na plno a nikdy sa nezastavila. Mnohokrát ma potrápila. Prebiehala okolo mňa ako víchor. Začal som vymýšľať ako ju prilákam, keď to príroda zariadila za mňa. Dozreli vlašské orechy a tie sú výživné a zdravé nielen pre ľudí ale aj pre veveričky. V prírode je akýkoľvek zdroj potravy najlepší atraktant pre zvieratá. Nič nefunguje tak dobre ako vidina plného brucha.







Veverica stromová

















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára