blog

blog

sobota 22. októbra 2022

DUNAJSKÉ LUHY XVIII

Počas dlhých letných mesiacov plných rybárov, vodákov a komárov som na maďarskú stranu Dunaja nechodil. Blížila sa ruja a tak som sa vrátil. Vody bolo stále veľa. Kanál bol široký a prúd vody silný. Skoro ráno sa už jelenie býky ozývali z každej strany. Najprv som išiel na staré miesta ale tam sa nič nedialo. Potom som si našiel niečo nové. Hlavný kanál sa tam rozdeľuje na dva. Naviedli ma naň priamo jelene. Našiel som si miesto na malej pieskovej pláži. Tam som plánoval stráviť zopár jesenných rán. Kontrola cez satelitné snímky naznačuje vo vode široké štrkové lavice. Jelene samozrejme o takýchto miestach vedia už po mnoho generácií. Od prvého svetla sa objavovali jelene od jednotlivých kusov až po malé čriedy. 







































 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára