blog

blog

pondelok 6. septembra 2021

AKO SOM ŠIEL NA RYSA

Tridsať stupňov Celzia a extrémne ÚV žiarenie. To boli podmienky na nemenovanom hrebeni v Slovenskom rudohorí. Sedel som tam na viacerých miestach s cieľom pozorovať Rysa ostrovida. Podmienky, ktoré tam vládli však boli proti môjmu zámeru. Pochybujem, že by tam prišiel. Bol zázrak, že som tam odfotil diviaka, laň a jelene. Tie tam tiež boli len preto, lebo sa utekali schovať niekam do hustého lesa. Tam vládli o niečo príjemnejšie podmienky. Aspoň som si to myslel. V snahe nájsť nejaký ten tieň aj pre seba, som pobehal po nejakej pŕhlivej rastline. Od chodidiel až po stehná som bol posiaty svrbivými vyrážkami. Úplne ma to vyradilo z činnosti. Na celý týždeň. Bolo to extrémne nepríjemné. Bol som rád, že žijem.





Tesár čierny



Jeleň hôrny




Orol krikľavý
Ďateľ bielochrbtý



Diviak lesný







Fúzač alpský

Strakoš červenochrbtý


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára