blog

blog

piatok 10. septembra 2021

VYDRA RIEČNA IV

Trip do okolia Muczneho sľubuje zubry v obore ale aj vo voľnosti v jej okolí. Reintrodukované zubry sa vrátili k obore. Miesto, kde vyrastali im prirástlo k srdcu. Pre mňa je tam ešte jedno miesto výnimočné. Bobrovisko. Nielen pre bobry v ňom žijúce. Hlavne pre Vydru riečnu, ktorá žije hneď vedľa. Neviem z akého dôvodu sa ukazuje len mne a osobám v mojom doprovode. Nikto z "našich", kto tam prišiel na vlastnú päsť, ju nikdy nevidel. Mne sa ukázala snáď piatykrát. Za bieleho dňa. Bez môjho pričinenia. Proste som prišiel a videl. Pozoroval som kačky. Zrazu Miro zaregistroval pohyb na vode. Hneď som vedel, že je to vydra. Aj tentokrát lovila vodné potvory pri koreňoch stromov zlikvidovaných bobrami. 






































Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára