blog

blog

nedeľa 26. septembra 2021

MASÍV LOMNICKÉHO ŠTÍTU

Už cestou v sedačkovej lanovke do Lomnického sedla som zazrel prvých dvoch kamzíkov. V samotnom sedle som najprv pozoroval horolezecké "muchy" v stene a potom turistické "mravce" na chodníku v Malej Studenej doline ako sa snažia vyštverať na Téryho chatu. Nechcem sa chváliť ale aj napriek mojim dioptriam, keď niekde kamzíky sú, vždy ich dostanem. Moje trénované oko dokáže nájsť farebnú alebo tvarovú anomáliu vždy. Tentokrát boli vysoko pod nástupom do steny Lomničáku. Pásli sa na letnej tráve a bylinkách medzi dramaticky napadanými skalami. Vylihovali a prežúvali na hranách obrovských balvanov. Boli pokojné. Nevadili im ani prechádzajúci horolezci. Mal som pocit, že sa na nás pozerajú úplne rovnako ako my na nich.

Miesto pobytu kamzíkov.
Pohľad z Lomnického sedla do Malej Studenej doliny.














Kamzík vrchovský tatranský



















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára