blog

blog

nedeľa 12. septembra 2021

ALFA VLK IV

Hneď ako som ho zbadal, vedel som, že je to jeden z vlkov, ktorého poznám. Mal som podozrenie na jedného konkrétneho ale až pri monitore som si to overil. Porovnával som jazvy. Minulý rok prišiel tento ukážkový exemplár so svojou svorkou. Nebolo pochýb, že je vodiacim vlkom. Všetky ostatné vlky sa k nemu chovali submisívne. Teraz bol sám. Možno prišiel o svoje postavenie. Možno si obchádzaním svojho revíru toto postavenie potvrdzuje. Neviem, kde je v tomto prípade "vlk zakopaný". Niekoľkokrát obišiel celú lúku. Objavil sa niekde aby sa zase na protiľahlej strane stratil. Dokonca sa priblížil aj k prítomným medveďom. O tom budem písať v nasledujúcom článku.















Veľká jazva na zadku svedčí o vážnej potýčke.

















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára