blog

blog

streda 10. apríla 2019

BIESZCZADY IX - TU JE MOŽNÉ VŠETKO

Na samý záver marca som znovu zavítal do mojich obľúbených Bieszczad. V horných polohách sa ešte držali posledné jazyky starého snehu. V dolných polohách už naplno prebiehali jarné "práce". Puky na stromoch sa rozvíjali a prvé jarné kvety kvitli ostošesť. Jedno ráno nás prekvapil nový sneh ale už pred poludním bolo po ňom. Jar na horách ako má byť. Mal som možnosť pozorovať srnčiu a aj vysokú zver. Nafotil som konečne bobra nielen vo vode ale aj na brehu. Pekne mi zapózovala vydra. Opakovane som stretával stádo zubrov na hornom Sane. Priamo v okolí cesty. Vrcholom bolo samozrejme stopovanie a sledovanie vlkov. V týchto horách je možné všetko. Nemožné na počkanie, zázrak do troch dní. O tom však až v nasledujúcich článkoch. 


Ďateľ veľký

Líška hrdzavá na love.
Stehlík obyčajný 

Holub plúžik
Srnčia zver

Sojka škriekavá

Jastrab veľký
Krkavec čierny

Myšiak hôrny

Sýkorka bielolíca
Bobrovisko
Kačica divá
Bobor vodný

Skokany hnedé v genetickom tranze
Vydra riečna

Vlk dravý

Lane

Zubor hrivnatý

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára