blog

blog

piatok 27. decembra 2019

FOTOKNIHA DIVOKÉ POLSKO 2018 - 2019

Podľa môjho skromného názoru, ktorý aj tak veľa nezaváži, sa mi počas dvojročného obdobia návštev Poľska, podarilo zachytiť mnoho zriedkavých a na prvý pohľad neuveriteľných javov. Prakticky všetko som v minulosti zverejnil na tomto blogu ale aj tak by bola škoda nechať stovky fotografií niekde na harddisku. Vyhotovil som si preto CEWE fotoknihu. Len pre svoju potrebu. Software umožňuje vytvoriť maximálne 154 stranovú knihu a to mi nestačilo. Nasledoval krutý výber. Naopak. Formát 30x30 cm mi umožnil dať na otvorenú dvojstranu veľké panoramatické obrazy. Bielowežské pralesy, mokrade v okolí Wisly a dolina Sanu v Bieszczadoch si to zaslúžia. Vysoká kvalita tlače na fotografickom papieri len podčiarkla dojem z prekrásnej prírody. Fotografie sú zoradené podľa ročných období a vtesnané do dvanástich kapitol. Aby som sa pocvičil, kapitoly sú nazvané podľa poľských názvov dvanástich mesiacov. Tie sú ešte viac jedinečné a ťažšie zapamätateľné ako české.
Software na zostavenie knihy.





Náhľad na hotové strany.

jediný exemplár






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára