blog

blog

nedeľa 8. novembra 2020

STO DNÍ V BIESZCZADOCH

Pôvodne by ma ani nenapadlo aby som si počítal počet dní strávených pri fotografovaní v nejakej lokalite. Vyprovokoval ma ale jeden zelenáč, ktorý sa vychvaľoval smiešnym počtom dní v Bieszczadoch. Tak som to spočítal. Nebolo to ťažké. Stačilo mi pozrieť dátumy na fotografiách z prvých a posledných dní daného výletu. Bolo toho dosť. Pred ostatným výletom som mal na konte 97 dní. Dosiahnuť métu 100 dní nebolo také ťažké. Len sedieť a čakať. Ako vždy. Spolu s čakaním na nejakého tvora. Bieszczady mám rád. Tu som urobil svoje prvé fotky zubra, vlka, bobra, vydry, krikľavého orla a aj divej mačky. Opakované pozorovania vlčej svorky a blízke kontakty vlkov s medveďmi patria k mojím fotografickým hajlajtom. Je veľmi pravdepodobné, že keď niekedy uvidím Rysa ostrovida, bude to tiež tam. 

Poďakovanie miestnych obyvateľov za moju nezanedbateľnú podporu rozvojovému regiónu.
Rieka San

Myšiak hôrny
Mačka divá


Diviak lesný

Vydra riečna

Orol krikľavý
Vlk dravý

Zubor hrivnatý

Jeleň hôrny
Medveď hnedý
Wataha
Jastrab lesný
Kuna lesná
Líška hrdzavá


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára