blog

blog

streda 13. decembra 2023

DUNAJSKÉ LUHY LXXXX

Zver všeobecne ale vtáky špeciálne akceptujú zaparkované auto. Neberú naň ohľad. Otvorené okno a fotograf v ňom ich tiež nevyrušuje. Striehol som takto v zátoke a fotografoval labute, kačky, kormorány a volavky pri love rýb. Trvalo to asi dve hodiny. Keď už toho bolo dosť, naštartoval som a vyrazil domov. Prešiel som však sotva dvadsať metrov a už som zase stál. Zvuk motora asi vyrušil laň s mladým. Práve začali brodiť. Zastavil som, vypol motor a fotil. Z alaňou vkročil do vody minuloročný špicák. Mladý jeleň sa v strede vody začal obzerať dozadu. Ako keby sa ubezpečoval či ide zvyšok za ním. Išiel. Krásny nepravidelný štrnástorák vkročil do vody. Hneď sa zarazil. Spozoroval auto a nebol si istý či niečo hrozí. Vyhodnotil to však v môj prospech. Pokračoval v brodení. Ešte sa zastavil dvakrát a zapózoval. 





Volavka popolavá
Beluša veľká




Kormorán veľký

Labuť hrbozobá
























Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára