blog

blog

piatok 15. marca 2024

DUNAJSKÉ LUHY CXVIII

Sedel som v aute vysoko na brehu. Ani som nemal pripravený foťák. Bolo už neskoro. Nepredpokladal som, že by ešte zver mohla brodiť. V tom sa medzi stromami začali trúsiť parohaté jelene. Niektoré ma registrovali a na chvíľu sa zháčili. Ostatné išli rovno k vode. Prvé dva jelene, ktoré do vody vkročili už boli bez parohov. Už im dokonca rašili nové. Narástli im tam sotva centimetrové "pagáčiky".  Nechal som ich vojsť všetky do vody a až potom som vyskočil z auta a spustil sa dole po svahu k vode. Zvery sa zháčili po druhýkrát. Zastavili sa a zoskupili do kompaktnej formácie. Zabalil som sa do klbka a tvár prekryl foťákom. Zvieratá sa upokojili a začali brodiť na druhý breh. Následne sa po jednom rozbehli. Doslova cválali vo vode. Roztiahli sa do dlhej línie. Zastavili sa až na plytčine aby ma skontrolovali či ich neprenasledujem. 































Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára