blog

blog

nedeľa 16. augusta 2020

MYŠIARKA UŠATÁ II - PO VYLETENÍ Z HNIEZDA

Naše ostatné fotenie Myšiarok ušatých prebiehalo počas zimovania, kedy sa na jednom strome usadí množstvo exemplárov každého veku a spoločne prežívajú dni v odpočinku čakajúc na večerný lov. Tentokrát to bolo inak. Prvá asistentka (dcéra ) môjho prvého asistenta ( manželka ) mi skoro ráno telefonovala, že pri rannom venčení psa objavila na strome  pískajúce mláďa sovy. Sadol som do motora a prišiel pod označenú kvitnúcu lipu. Bolo to ľahké. Mláďa sedelo na obnaženom konári a pozeralo na mňa. Začal som hľadať dozor. Dospelú sovu. Sedela o pár metrov vyššie dobre krytá hustým lístím. Musel som obísť strom z viacerých strán aby som sa dostal k dobrému výhľadu. Strávil som tam dve hodiny a nejaké fotky sa podarili. Aj napriek bielemu dňu boli sovičky aktívne a so záujmom pozerali na toho blázna chodiaceho s tou divnou rúrou okolo ich stromu.





Prvý pohľad po mame. Nič len lístie.
Tááák tu si.


















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára