blog

blog

sobota 17. septembra 2022

BISKUPICKÉ LUHY XVIII

Ešte bola skoro tma, keď sa znovu ukázal lišiak na popadaných kmeňoch dolu po prúde. Očakával som ho ešte na miestach  kde sa nechal pozorovať minule ale neprišiel. Nahradili ho bobry. Robili si svoju "prácu". Plávali hore dolu ramenom a zháňali niečo pod zub. Práve som sa obzeral za jedným dreveným hlodavcom za mojim chrbtom. Nepočul som žiadny zvuk prerážanej vody. Len som sa zo zvyku obzrel a skoro ma porazilo. Dve lane s jelenčaťom už boli v strede toku. Našťastie sa tam motali. Nepokračovali priamo k protiľahlému brehu. Dali mi minútu navyše. Hneď potom začalo pršať. Pre mňa bolo veľkým prekvapením, že bobry sa boja dažďa. Hneď po prvej kvapke zmizli v norách. 
























Nakoniec začalo pršať a skončil som pod dáždnikom.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára