blog

blog

piatok 9. septembra 2022

SÚBOJ TITANOV III

Fotil som v malom jazierku Skokany zelené a Užovky obojkové. Oddelene. Že by som ich dostal na jeden záber alebo dokonca pri love som mohol len snívať. V tom som vo vode medzi steblami tŕstia zahliadol divný pohyb. Neveril som vlastným očiam. Dve užovky boli zahryznuté do mladého skokana. Jedna požierala hlavu a už mal v sebe aj ramená a jednu prednú nohu. Očividne bola vo výhode. Druhá držala v papuli len žabací rozkrok. Bola to taká preťahovaná. Obe sa snažili vytiahnuť tej druhej žabu z hrdla. Snažili sa zachytiť chvostami o steblá aby získali oporu a mohli poriadne potiahnuť. Pri jednom z ťahov sa im podarilo žabu stiahnuť z kože. Aj počas bojovania nezabudli hltať. Neustále nasúvali čeluste na korisť. Už bolo vidno len svalovinu stehien. Gladiátori boli približne rovnako veľkí. Ani po hodine nezískal žiadny z nich očividnú výhodu. Raz sa zdalo, že jednému sa darí hltať už aj hlavu konkurenta ale ten sa z tejto katastrofy vyvliekol. Po ďalších desiatich minútach zrazu zmenili taktiku. Prestali ťahať a začali tlačiť jedným smerom. Rýchlo sa mi preto stratili v tŕstí. Viac som ich nevidel. Škoda. Fotografia víťaza by to pekne uzavrela.



























V tomto momente sa jednej podarilo dostať jednej užovke do hrdla aj čelusť konkurenta. 










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára