blog

blog

sobota 19. augusta 2023

SRNČIA ZVER V RIEKE MUR II

Podvečer to vyzeralo lepšie. Aspoň teda svetelne. Slnko som mal za chrbátom, pred sebou tri ostrovy. Fotografoval som vodné  vtáky. Zrazu sa na ostrove vpravo objavila srnka. Okusovala listy z kríkov rastúcich priamo na brehu ostrova. Čas od času sa pozrela mojim smerom. Asi vedela o fotografoch sedávajúcich na protiľahlom brehu. Potom vkročila do vody a prechádzala na stredný ostrov. Už som sa začal obávať, že sa mi tam stratí, keď sa zrazu zvrtla a začala brodiť priamo na mňa. Asi sa jej nechcelo vkročiť do hlbšej vody. Poznala cestičky na prebrodenie tak aby si nenamočila ani členky. Už bolo jasné, že o mne nevie. Pomaly mi vypĺňala hľadáčik. Už bola takmer pri mne. Prešla okolo mňa sotva na desať metrov.
































Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára