blog

blog

piatok 13. októbra 2023

LUHY RIEKY MORAVA XII

Fotil som vtáky, keď sa zrazu ukázal bobor. Niesol si v zuboch malý klacík. Preplával okolo a schoval sa na breh medzi koreňmi. Musel som dať dole foťák zo statívu a riadne sa vykloniť aby som na neho videl a mohol ho fotografovať. Hrozilo, že padnem do vody. Bol zázrak, že nezmizol pod hladinou. Zrazu som nad sebou započul šuchot. Okolo prechádzal jeleň. Bol celý blatový. Asi sa tiež vykláňal a spadol do blata. Samozrejme som ho nestihol. Len chrbát. Stále som bol ešte v naklonenej polohe. Našťastie hneď za ním išiel druhý. Väčší. Čistejší. Keď som sa skonsolidoval a mohol vzpriamene fotiť, on už na mňa pozeral. Bolo jasné, že keď sa pohnem, zmizne v lese namiesto toho bobra. Dal mi šancu na pár fotiek. 

Kačica divá
Volavka popolavá

Rybárik riečny


Bobor európsky








Prvý jeleň
Druhý jeleň




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára