blog

blog

pondelok 11. januára 2021

AKO SA BARANY DO TLAČENICE DOSTALI

Mal som pred sebou jeden z tých príjemných problémov. Krčil som sa na okraji lúky a predo mnou boli tri čriedy. Daniele, lane a muflony. Len som sa musel rozhodnúť kam namieriť objektív. Daniele boli ďaleko na ľavom krídle. Mimo hlavného diania. Rovno na dvanástich hodinách som mal skupinu muflónich samcov a neďaleko na pravom krídle sa pásla mohutná črieda laní s mladými. Zvieratá o mne vedeli ale boli pokojné. Čas od času sa niektoré na mňa pozrelo. Bol som prekvapený, že mi nevenovali zvláštnu pozornosť. V jeden moment sa lane pohli a všetky ako jedna pobehli rovno k baranom. Tie najprv len gúľali očami ale napokon sa dali strhnúť davom a pridali sa k behu. S krátkymi nohami však vysokej nestačili. Za krátko boli  na chvoste tlačenice. Neregistrovali okolo seba žiadne nebezpečie a tak zostali stáť. Lane sa na moje prekvapenie o kus ďalej zastavili tiež. Následne sa otočili a bežali späť. Zase tesne okolo baranov. Tie neodolali a zase sa dali strhnúť k behu. Po pár desiatok metroch však znovu zaostali. Lane okolo nich prebehli ako rýchlik. Tentokrát sa nezastavili  a odbehli asi pol kilometra k lokálnej železničnej trati, o ktorej som písal minulý týždeň. Baranom nezostalo nič iné ako zase len gúľať očami na všetky smery.




























Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára